Contact
Nederlands
Français
English
Home
About us
D-Mat
Insights
Events
Soniq
Contact
Nederlands
Français
English
Insights
13.01.2021
Top 100 best bekeken TV programma’s
De best bekeken TV programma’s van 2020 Zoals elk jaar publiceerde het CIM zopas de
13.01.2021
DAT reikt eerste videolabels uit
Na de lancering van het kwaliteitslabel voor video in het najaar van 2020, zijn RTL
23.12.2020
Mark Ritson: Amazon is perfecte voorbeeld waarom grote merken moeten adverteren
Marketingprofessor Mark Ritson is columnist bij Marketingweek.nl en laat geregeld zijn mening horen over marketing
21.12.2020
Radio delivers in crisis
Radio delivers in crisis – case studies of brands successfully integrating radio EGTA, our international
01.12.2020
Verslag webinar met Karen Nelson-Field: de kracht van TV in de aandachteconomie
Op donderdag 19 november sprak marketingprofessor Karen Nelson-Field in een webinar georganiseerd door VIA, Egta
01.12.2020
Digitaal radioluisteren kent sterke groei
Dit recente onderzoek van Ipsos in opdracht van de Vlaamse overheid toont aan dat 38%
20.11.2020
Het halo effect: online in combinatie met TV is effectiever dan online only
Veel marketeers hebben hun focus de afgelopen jaren gericht op korte termijn activatie van de
05.11.2020
Gratis boost voor uw online verkoop
Gratis boost voor uw online verkoop op radio Om de online verkoop van retailers te
23.10.2020
Beeld van wat TV is veranderd, vertrouwen in TV-reclames groter dan andere platforms
Beeld van wat TV is veranderd, vertrouwen in TV-reclames groter dan andere platformen Volgens nieuw
14.10.2020
Meer aandacht en ad-acceptance op VTMGo versus Youtube
14.10.2020
Standaardisatie van Addressable TV
Addressable TV advertising evolueert van een straffe innovatie naar een matuur kwalitatief product SBS Belgium,
06.10.2020
Muziekstreaming: nog niet mainstream
Dit artikel is overgenomen van SEEN FROM SPACE, een wekelijkse publicatie van media agency Space.
Berichtnavigatie
1
2
…
4
Volgende