• News

  • Play

    Belgische broadcasters tekenen de blauwdruk voor ‘nieuw video-ecosysteem’.

    10-08-2021|New & opinion, Video,

    Balans tussen meer kijkcomfort via ‘Terugkijk TV’ en een nieuw reclamemodel waarbij het vergroten van het reclamebereik en de digitalisering van tv centraal staan. De mediasector evolueert razendsnel en ingrijpend. Binnen deze veranderende omgeving neemt VIA, de federatie van de…

  • Play

    Wat kan radio voor uw merk doen?

    25-06-2021|Audio, New & opinion,

    Inderdaad, dat is de hamvraag. Jullie hebben allicht de campagne gezien, verschenen in de dagbladen en vakpers. In deze campagne excuseren we ons aan de CEO’s omdat hun werknemers tijdens het thuiswerken soms wat afgeleid waren, omdat ze naar de…

  • Digital Ad Trust: groeiende valorisatie

    7-06-2021|New & opinion,

    Juni 2021. Het Belgische digitale ecosysteem heeft een kwalitatieve boost gekregen. Bijna twee jaar na het lanceren van het kwaliteitslabel voor displayadvertenties, meldt DAT Belgium dat tot nu toe alle websites waarvan het label verstreken was ook hebben hernieuwd voor een…

  • UBA is voorstander van Digital Ad Verification onder leiding van het CIM

    26-05-2021|New & opinion,

    Advertentieverificatie is een proces waarmee adverteerders kunnen controleren of hun advertenties in de juiste context, de juiste sectie van een website en aan de juiste doelgroep worden weergegeven. Deze aanpak is belangrijk: het kan de manier waarop marketeers digitale media…

  • Play

    DAT reikt eerste videolabels uit

    13-01-2021|Insights, New & opinion, Video,

    Na de lancering van het kwaliteitslabel voor video in het najaar van 2020, zijn RTL Belgium en DPG Media vandaag de eerste premium uitgevers die mogen uitpakken met een DAT label voor video. De kwaliteitsvereisten die videopublishers moeten respecteren werden…

  • Play

    Standaardisatie van Addressable TV

    14-10-2020|Addressable, Insights, New & opinion, Video,

    Addressable TV advertising evolueert van een straffe innovatie naar een matuur kwalitatief product SBS Belgium, DPG Media, IP Belgium en RMB samen met Telenet en Proximus zijn meer dan ooit klaar om addressable TV advertising nationaal verder uit te rollen….