= =

Past Events:

do

25.02

Past Event

THE AUDIO CELEBRATION

Op 25 februari organiseren we de 2de Soniq met SONIQ TALKS en SONIQ AWARDS. Een gebalde sessie van 75′ in het teken van audio en radio.

di

08.12

Past Event

Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 8, woensdag 9 en donderdag 10 december vindt ‘The Future of TV Advertising Global’ plaats, georganiseerd door het Engelse Mediatel. 

Sprekers zijn onder meer: Dev Sangani (Sky), Rhys McLachlan (ITV), Karen Nelson-Field (Centre for Amplified Intelligence), Christian Godske (TV2),  Virginie Dremeaux (FreeWheel), Natalie Harvey (Seven West Media), Richard Broughton (Ampere Analysis), Jo Kinsella (TVSquared), Jamie West, Maria Rua Aguete (Omdia), Amanda Crowley (Zenith), Gert Marien (Proximus).

Meer informatie
Voor meer informatie en om je aan te melden (gratis)

do

19.11

Past Event

Karen Nelson Field – Not all reach is equal

Op donderdag 19 november organiseren egta, The Global TV Group en VIA een webinar met de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field over de kracht van TV in de zogenoemde aandachtseconomie.

De Australische Karen Nelson-Field is professor media innovatie aan de Universiteit van Adelaide en CEO van het Centre for Amplified Intelligence dat onder andere onderzoek naar reclamewerking uitvoert in opdracht van grote internationale adverteerders en organisaties. Haar werk combineert technische en innovatieve onderzoeksdesigns voor het verkrijgen van inzicht in aandacht metrics in deze digitale economie.

Tijdens dit webinar zal Karen de belangrijkste resultaten presenteren van haar internationale effectiviteitsstudie ‘Not all Reach is Equal’, dat kijkt naar de effectiviteit van videoadvertenties op meerdere platforms. Dit onderzoek is uitgevoerd in Australië, de VS en het VK en is recentelijk ook toegepast op videoadvertenties in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Dit onderzoek wordt in de mediawereld beschouwd als een wereldwijde maatstaf voor kwaliteit en innovatie in impactonderzoek.

Dit webinar is gratis.