De recentste Radio cijfers
18-10-2024|Audio, Insights, Research,
Gemiddeld dagbereik, en gemiddelde luistertijd.
18-10-2024|Audio, Insights, Research,
Gemiddeld dagbereik, en gemiddelde luistertijd.
3-10-2024|Audio, Insights,
This report contains compelling evidence of radio’s multiplier effect on results for performance marketers – not least that allocating a higher share of media budget to radio can significantly improve the quantity and efficiency of online response Rewatch the webinar…
23-04-2024|Insights, Research, Video, Why video,
Marketinggoeroe Peter Field is het meest bekend vanwege zijn effectiviteitonderzoeken en vanwege zijn interessante presentaties tijdens internationale marketingcongressen. Zijn laatste keynote tijdens de Future of TV Advertising (FTVA) Global conference in 2023 staat bekend als zijn meest gepassioneerde verhaal. Peter…
21-02-2024|Audio,
Ter gelegenheid van World Radio Day 2024 onthult The World Radio Alliance 7 redenen waarom radio een effectief medium is voor het opbouwen van merken. De overtuigende inzichten en argumenten, die vaak door marketeers worden vergeten, worden ondersteund door gegevens…
7-12-2023|Insights, Research, Video,
Total Video consumptie in België, in het noorden en het zuiden VIA heeft in samenwerking met RTL Belgium het onderzoek rond het totale video gebruik aangevuld. Daarmee verkrijgen we opnieuw een nationaal beeld, vergelijkbaar met de edities van deze studie…
18-10-2023|Insights, Video,
The strength of Total TV is evident through compelling data on video consumption from 18 countries, collected by egta and the Global TV Group. The figures reveal that TV continues to captivate attention across various platforms, including linear, playback, and…
28-04-2023|Insights, Video,
VIA vroeg aan Amplified Intelligence, wereldautoriteit op het vlak van ‘attention research’, om reclame op video in België onder de loep te nemen. De presentaties en de video van het webinar kan u hier vinden
10-03-2023|Insights, Video,
The Global TV Group has created a compilation of relevant research on the topic of attention. The featured studies from Belgium, Australia, Italy and beyond examine the growing importance of the attention economy and the role that television plays in…
7-03-2023|Audio, Insights, Video,
VIA has produced reports on TV, Radio and Cinema that give an overview of the evolutions in 2022 versus 2021 and the previous years (and pre-covid). These reports are in English and available on simple request : It is possible…
7-01-2023|Insights,