• Events

Coming Events

di

10.12

Video Observer 2024

De Video Observer presenteert de consumptievolumes van video, ongeacht het medium (tv, online platforms, BVOD, sociale media, enz.).

In deze 4e editie worden de kijktrends voor elk platform geëvalueerd.

Past Events

    do

    14.11

    Past Event

    Stronger waves with radio

    Het is bekend dat radio mensen in beweging kan zetten. Maar het kan veel meer ! Aan de hand van slechts een handvol geluiden, muziek en stemmen kan een visuele wereld opgeroepen worden, geboetseerd naar de persoonlijke ervaringen van de luisteraar.

    di

    15.10

    Past Event

    The performance multiplier

    This report contains compelling evidence of radio’s multiplier effect on results for performance marketers – not least that allocating a higher share of media budget to radio can significantly improve the quantity and efficiency of online response.

    di

    01.10

    Past Event

    Video for the next generation

    De tieners en twintigers van vandaag, algemeen aangeduid als Gen Z, vertonen een specifiek gedrag op vele vlakken. Om hen te bereiken is een aangepaste tone-of-voice aangewezen. Maar hoe zit het met hun kijkgedrag?