• Events

Coming Events

di

18.03

The 2024 Reports

Hoe is de advertentie markt geëvolueerd in 2024? Wat waren de belangrijkste trends ? Zijn er veranderingen in de kijk- of luisterpatronen ? Wie zijn de grootste adverteerders ? Wat met de digitale evoluties ? Alle key data werden op een rij gezet en gepresenteerd

Past Events

    wo

    05.02

    Past Event

    Business impacts democracy

    Multiplatform TV is a cornerstone of democracy. To learn how you can get responsible advertising right, make time in your schedule for this insightful webinar organised by EGTA and the Global TV Group.

    di

    28.01

    Past Event

    CIM Audio Time 2025

    Hoeveel wordt er geluisterd, naar welke soort audio? Deze studie geeft het antwoord: het is de officiële “share of ear’ studie van de Belgische markt. Deze 4de editie wordt gepresenteerd in samenwerking met CIM.

    di

    10.12

    Past Event

    Video Observer 2024

    De Video Observer presenteert de consumptievolumes van video, ongeacht het medium (tv, online platforms, BVOD, sociale media, enz.).

    In deze 4e editie worden de kijktrends voor elk platform geëvalueerd.