Mission Impact: Optimal Spot Design

Onderzoek: hoe maak je de meest effectieve TV-commercial?

Om inzicht te krijgen in de effectiviteit van TV-commercials hebben Screenforce Duitsland en salesorganisatie IP Duitsland gezamenlijk een onderzoeksproject opgezet: Mission Impact: Optimal Spot Design, uitgevoerd door onderzoeksbureau Annalext. Het onderzoek bevestigt dat het gebruik van emoties en goede beeldkwaliteit het meest belangrijk is bij commercials, dit geldt voor iedere branche. Veel geld investeren in de productie van je TV-commercial loont wat betreft effectiviteit in KPI’s. Elke branche vraagt om een ander aanpak, er gelden verschillende succesfactoren.

Klik door naar Screenforce NL voor het volledige artikel : link

Schrijf in voor newsletter

Related content

  • Play

    AttentionTrace™ planner: Inzicht in aandacht voor video contacten

  • Play

    Global TV deck 2021

  • Play

    Wat is de kost van aandacht?

  • Play

    Media Investments 2020 : -15%

  • Play

    Meer vertrouwen in e-commerce bedrijven dankzij reclame op Radio en TV