• News

  • Play

    DAT reikt eerste videolabels uit

    13-01-2021|Insights, New & opinion, Video,

    Na de lancering van het kwaliteitslabel voor video in het najaar van 2020, zijn RTL Belgium en DPG Media vandaag de eerste premium uitgevers die mogen uitpakken met een DAT label voor video. De kwaliteitsvereisten die videopublishers moeten respecteren werden…

  • Play

    Standaardisatie van Addressable TV

    14-10-2020|Addressable, Insights, New & opinion, Video,

    Addressable TV advertising evolueert van een straffe innovatie naar een matuur kwalitatief product SBS Belgium, DPG Media, IP Belgium en RMB samen met Telenet en Proximus zijn meer dan ooit klaar om addressable TV advertising nationaal verder uit te rollen….

  • Play

    DAT & VIA lanceren video quality label

    1-10-2020|New & opinion, Video,

    De kogel is door de kerk: DAT Belgium heeft nu ook een kwaliteitslabel voor video. Precies een jaar geleden startte DAT, een samenwerking tussen UBA (adverteerders) en WE MEDIA (uitgevers) met een kwaliteitslabel voor display.  Het nieuwe label video is er…

  • Play

    VIA vraagt sterke maatregelen

    8-04-2020|Audio, New & opinion, Video,

    9 april 2020 Zoals vele Belgische bedrijven ondervinden ook de leden van de Belgische Vereniging van Audiovisuele Media (VIA) een belangrijke impact van de Corona crisis. De economische symptomen van Covid 19 vertalen zich in een catastrofale daling van reclame…

  • Play

    CIM publiceert online kijkvolumes van tv-programma’s

    3-09-2019|Insights, New & opinion, Video,

1 3 4