Mission Impact: Optimal Spot Design

Onderzoek: hoe maak je de meest effectieve TV-commercial?

Om inzicht te krijgen in de effectiviteit van TV-commercials hebben Screenforce Duitsland en salesorganisatie IP Duitsland gezamenlijk een onderzoeksproject opgezet: Mission Impact: Optimal Spot Design, uitgevoerd door onderzoeksbureau Annalext. Het onderzoek bevestigt dat het gebruik van emoties en goede beeldkwaliteit het meest belangrijk is bij commercials, dit geldt voor iedere branche. Veel geld investeren in de productie van je TV-commercial loont wat betreft effectiviteit in KPI’s. Elke branche vraagt om een ander aanpak, er gelden verschillende succesfactoren.

Klik door naar Screenforce NL voor het volledige artikel : link

Schrijf in voor newsletter

Related content

  • Play

    Sur quels médias les consommateurs font-ils le plus confiance aux pubs ?

  • Play

    Op welke media hebben consumenten het meeste vertrouwen als het gaat over advertenties?

  • Play

    De 5 belangrijkste voordelen van Multiscreen TV voor merk en performance

  • Play

    Het incremental bereik van BVOD-platformen blijft groeien

  • Play

    POWERSLIDES

Vul dit formulier in om het bestand te downloaden

Ik wil graag op de hoogte blijven van de activiteiten van VIA