wo
24.09
Join us for an exclusive Global TV Group webinar exploring why creativity isn’t a luxury, it’s a necessity for brand and business growth. In a world of fragmented attention and formulaic advertising, now is the time to re-embrace storytelling, emotion, and the powerful stage that TV provides.
wo
24.09
Join us for an exclusive Global TV Group webinar exploring why creativity isn’t a luxury, it’s a necessity for brand and business growth. In a world of fragmented attention and formulaic advertising, now is the time to re-embrace storytelling, emotion, and the powerful stage that TV provides.
di
18.03
Hoe is de advertentie markt geëvolueerd in 2024? Wat waren de belangrijkste trends ? Zijn er veranderingen in de kijk- of luisterpatronen ? Wie zijn de grootste adverteerders ? Wat met de digitale evoluties ? Alle key data werden op een rij gezet en gepresenteerd
wo
05.02
Multiplatform TV is a cornerstone of democracy. To learn how you can get responsible advertising right, make time in your schedule for this insightful webinar organised by EGTA and the Global TV Group.
di
28.01
Hoeveel wordt er geluisterd, naar welke soort audio? Deze studie geeft het antwoord: het is de officiële “share of ear’ studie van de Belgische markt. Deze 4de editie wordt gepresenteerd in samenwerking met CIM.