Whitepaper : Rethinking TV Reach in the digital age

De digitalisering is onstuitbaar en bijzonder impactvol, ook in de mediasector. Die evoluties hebben ook een effect op het bereik van reclamecampagnes op tv. De dalende tendens in het live kijken, in combinatie met een hoog reclamevermijdingsgedrag bij uitgesteld kijken, zet de markt onder druk.

VIA kwam reeds in augustus met een visienota om oplossingen te formuleren. Tegelijk groeide het idee om een whitepaper samen te stellen die een overzicht geeft van de evoluties en die de recepten in kaart brengen van reclamebereiksopbouw in de toekomst.

Op 9 december 2021 presenteerde VIA deze whitepaper tijdens een webinar. Je kan dit herbekijken

VRAAG HIER UW NL COPY AAN VAN DE WHITEPAPER

(ook beschikbaar in het Frans en in het Engels)

Schrijf in voor newsletter

Related content

  • Play

    TV is Changing. Its Power Remains.

  • Play

    Reclame, steunpilaar van de Belgische groei

  • Play

    TV en radio scoren zowel bovenaan als onderaan de funnel even goed

  • Play

    Heeft Peter Field (eindelijk) een punt achter het tv-debat gezet?

  • Play

    De meerderheid van de Belgische reclamemarkt vertrouwt op lokale regies

Vul dit formulier in om het bestand te downloaden

Ik wil graag op de hoogte blijven van de activiteiten van VIA