• Soniq

Soniq Sweet Spot Q1 2025

NATIONALE LOTERIJ en YUZZU winnen de Soniq Sweet Spot Q1

Tweede seizoen voor de Soniq Sweet Spots Awards, en we kicken het jaar af met twee opmerkelijke spots als winnaars voor het eerste kwartaal.

In Vlaanderen heeft de NATIONALE LOTERIJ met de spot voor CASH, het krasspel, de Soniq Sweet Spot gewonnen. De campagne werd gecreëerd door BBDO Belgium en geproduceerd door MAKE.

Credits

Agency : BBDO Belgium

Creative Director : Marc Richard Vander Heyden • Creative team : Jean-Marc Wachsmann & Charles-Elie Chauvaux • Copywriter NL: Jannik Vinck • Accounts : Alice Stadion, Cato Samyn, Marie Hubo • Strategy : Maarten Breda, Milan Fostier

Radio Production : MAKE

AV Production Director : Patricia Van De Kerckhove • Agency producer : Loes Fierens • Postproducer : Greet Van Thillo • Sound Engineer : Mathieu Schots

Nationale Loterij

Brand Manager : Athalie Surkyn • Campaign Manager : Barbara Dessers • Creative Excellence manager : Mieke Vandenbossche



Aan Franstalige kant kwam de radiocampagne van YUZZU als beste uit de bus. egghunter ontwierp een spot die onder andere opviel door de kwaliteit van de copywriting. Sonhouse stond in voor de productie.

Credits

Agency : egghunter

Client Service Director: Samantha Hendlisz • Account Manager: Daphné Gustin • Team créa: Olivier Pierre et Frans Hulet • CD: Arnaud Pitz & Sebastien De Valck • Stategy: Steven Cosyns

Production Company : Sonhouse

Producers: Pierre-Etienne Bonnet, Thierry Van Durme

Yuzzu

CMO : Benjamin Blumental • Head of Marketing : Alexandra Van Boterdaele • Campaign Manager : Isabelle Borremans

Schrijf in voor newsletter

Related content

  • Soniq Sweet Spot Q4 2024

  • Soniq Sweet Spot Q3 2024

  • Soniq Sweet Spot Q2 2024

  • Soniq Sweet Spot Q1 2024