Tweede seizoen voor de Soniq Sweet Spots Awards, en we kicken het jaar af met twee opmerkelijke spots als winnaars voor het eerste kwartaal.
In Vlaanderen heeft de NATIONALE LOTERIJ met de spot voor CASH, het krasspel, de Soniq Sweet Spot gewonnen. De campagne werd gecreëerd door BBDO Belgium en geproduceerd door MAKE.
Credits
Agency : BBDO Belgium
Creative Director : Marc Richard Vander Heyden • Creative team : Jean-Marc Wachsmann & Charles-Elie Chauvaux • Copywriter NL: Jannik Vinck • Accounts : Alice Stadion, Cato Samyn, Marie Hubo • Strategy : Maarten Breda, Milan Fostier
Radio Production : MAKE
AV Production Director : Patricia Van De Kerckhove • Agency producer : Loes Fierens • Postproducer : Greet Van Thillo • Sound Engineer : Mathieu Schots
Nationale Loterij
Brand Manager : Athalie Surkyn • Campaign Manager : Barbara Dessers • Creative Excellence manager : Mieke Vandenbossche
Aan Franstalige kant kwam de radiocampagne van YUZZU als beste uit de bus. egghunter ontwierp een spot die onder andere opviel door de kwaliteit van de copywriting. Sonhouse stond in voor de productie.
Credits
Agency : egghunter
Client Service Director: Samantha Hendlisz • Account Manager: Daphné Gustin • Team créa: Olivier Pierre et Frans Hulet • CD: Arnaud Pitz & Sebastien De Valck • Stategy: Steven Cosyns
Production Company : Sonhouse
Producers: Pierre-Etienne Bonnet, Thierry Van Durme
Yuzzu
CMO : Benjamin Blumental • Head of Marketing : Alexandra Van Boterdaele • Campaign Manager : Isabelle Borremans