Marketing effectiveness – Getting the balance right in 2019

Past Event

dinsdag
05.02.2019
  • Time
    17:00:00u - 19:00:00u
  • Time

    Name
    Address line 123
    Second address line
    1234 City

Hoe kan ik op korte termijn mijn resultaten boosten en op lange termijn mijn merk laten groeien?
Wat is de juiste balans tussen activatie en brand building?
Wat zijn de verschillen per sector?

Dankzij de steun van BVAM organiseerde de BAM  een uitzonderlijk event waar twee sprekers met focus op Marketing Effectiveness hun kennis zullen delen.

  • Peter Field (UK) onderzoekt al jaren het verband tussen marketingactiviteiten en de businesseffecten die eruit resulteren. Hij brengt de bevindingen uit zijn laatste publicatie “Effectiveness in context”.
  • Wim vermeulen (BE) beschreef in zijn boek “Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow” hoe je kan omgaan met een wereld die draait op een “new operating system”.

Lees verslag en interviews op MediaSpecs en MM

Vul dit formulier in om het bestand te downloaden

Ik wil graag op de hoogte blijven van de activiteiten van VIA