Future of TV Advertising Global

Past Event

dinsdag
08.12.2020

Op dinsdag 8, woensdag 9 en donderdag 10 december vindt ‘The Future of TV Advertising Global’ plaats, georganiseerd door het Engelse Mediatel. Dit jaar vindt het seminar volledig digitaal plaats. Een indrukwekkende lijst aan toonaangevende sprekers van over de hele wereld presenteren nieuwe denkwijzen, processen en technologieën die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt. De ontwikkelingen dit jaar zijn in een stroomversnelling geraakt als gevolg van het coronavirus en de maatregelen en lockdowns die zijn ingesteld. Bij Future of TV Advertising Global wordt gekeken naar de uitdagingen en kansen die dit met zich heeft meegebracht.

Kom erachter hoe de industrie broadcast en digitaal, direct sales en programmatic, linear en addressable en STB en connected TV kan verenigen. Ook wordt gekeken naar de uitdagingen op het gebied van metingen en gedragsgerichte versus contextuele targeting. Uiteraard komt ook de waarde van aandacht en hoe we deze kunnen meten en hiermee om moeten gaan aan bod, evenals hoe reclames effectiever kunnen worden gemaakt voor online merkopbouw.

Sprekers zijn onder meer: Dev Sangani (Sky), Rhys McLachlan (ITV), Karen Nelson-Field (Centre for Amplified Intelligence), Christian Godske (TV2),  Virginie Dremeaux (FreeWheel), Natalie Harvey (Seven West Media), Richard Broughton (Ampere Analysis), Jo Kinsella (TVSquared), Jamie West, Maria Rua Aguete (Omdia), Amanda Crowley (Zenith), Gert Marien (Proximus).

Meer informatie
Voor meer informatie en om je aan te melden (gratis)

Vul dit formulier in om het bestand te downloaden

Ik wil graag op de hoogte blijven van de activiteiten van VIA