Dit webinar zet creativiteit in radio/audio in de spotlights.
Alex Thoré, CEO de Var zal u begeleiden in een inspiratiesessie over ideeën die werken, mentale shifts die wenselijk zijn en goede voorbeelden die mee de referentie uittekenen.
In een eerste deel staat de volgende vraag centraal : hoe kunnen we meer deining maken met radio?
Volgens spreker Peter Ampe wordt radio nog teveel traditioneel behandeld en wordt het tijd dat we het meer benaderen als een nieuw medium.
Daar zijn een paar mentale shifts voor nodig: van radio naar audio, van de obligate dialoog naar andere formats, van demo naar emo, van goedgekeurde scripts naar loslaten in studio.
Laat je inspireren en maak meer impact met je volgend radio project.
Peter Ampe, Chief Creative Officer van het gelauwerde creatieve agentschap AKQA Brussels wil er een lans voor breken en u overtuigen van de mogelijkheden van audio reclame in het algemeen, en radio reclame in het bijzonder.
De SONIQ SWEET SPOT is een nieuw initiatief dat VIA dit jaar gestart is.
Het bekroont elk kwartaal een nieuwe radiospot waarin originaliteit, creativiteit, production value en duidelijkheid par excellence samenkomen. We zoeken daarbij dus naar ‘Radio Advertising at its best’ – als inspiratiebron voor audiomakers.
Tijdens het webinar besteden we aandacht aan deze award en vooral : we maken de winnaar bekend van het 3de kwartaal 2024 !
Meer info over de winnaars van Q2 en van de Award in het algemeen kan u hier vinden
Voor meer info over de winnaar van Q1 kan u hier klikken.
Vul dit formulier in om het bestand te downloaden