Karen Nelson Field – Not all reach is equal

Past Event

donderdag
19.11.2020

Op donderdag 19 november organiseren egta, The Global TV Group en VIA een webinar met de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field over de kracht van TV in de zogenoemde aandachtseconomie.

De Australische Karen Nelson-Field is professor media innovatie aan de Universiteit van Adelaide en CEO van het Centre for Amplified Intelligence dat onder andere onderzoek naar reclamewerking uitvoert in opdracht van grote internationale adverteerders en organisaties. Haar werk combineert technische en innovatieve onderzoeksdesigns voor het verkrijgen van inzicht in aandacht metrics in deze digitale economie.

Tijdens dit webinar zal Karen de belangrijkste resultaten presenteren van haar internationale effectiviteitsstudie ‘Not all Reach is Equal’, dat kijkt naar de effectiviteit van videoadvertenties op meerdere platforms. Dit onderzoek is uitgevoerd in Australië, de VS en het VK en is recentelijk ook toegepast op videoadvertenties in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Dit onderzoek wordt in de mediawereld beschouwd als een wereldwijde maatstaf voor kwaliteit en innovatie in impactonderzoek.

Dit webinar is gratis.

Vul dit formulier in om het bestand te downloaden

Ik wil graag op de hoogte blijven van de activiteiten van VIA