• Insights

Filter:

Video Audio
  • Media Investments 2020 : -15%

    16-02-2021|Research,

    De MDB cijfers van 2020 zijn beschikbaar. Space heeft alles overzichtelijk in kaart gebracht in zijn “Space Essentials” die u hier kunt downloaden.

  • Meer vertrouwen in e-commerce bedrijven dankzij reclame op Radio en TV

    10-02-2021|Research,

    De helft van de Belgen koopt maandelijks online VIA heeft samen met zijn Nederlandse tegenhanger Screenforce een onderzoek opgezet over e-commerce. Het onderzoek werd uitgevoerd door Ruigrok NetPanel en gaat in op het e-commerce aankoopgedrag en de rol die media…

  • Play

    Balans 2020 van het online radiobereik

    1-02-2021|Audio, Research,

    Sedert vrijdag 29 januari kunnen we  een volledige balans opmaken van het jaar 2020, met definitieve cijferr van het ONLINE radioluisteren in België op basis van de CIM Radio Stream Monitor.

  • White paper – Addressable ads shape the future of TV marketing

    21-01-2021|Insights, Research,

    This whitepaper  is the result of a joint research project by Vlerick Business School, Telenet and SBS Belgium.

  • Play

    Mark Ritson: Amazon is perfecte voorbeeld waarom grote merken moeten adverteren

    23-12-2020|Case studies, Insights, Research, Video,

    Marketingprofessor Mark Ritson is columnist bij Marketingweek.nl en laat geregeld zijn mening horen over marketing gerelateerde zaken. Dit keer schrijft hij over de ommezwaai van Amazon. Het Amerikaanse e-commerce bedrijf staat nu bovenaan de lijst van wereldwijde advertentie-uitgaven, ondanks de…

  • Play

    Radio delivers in crisis

    21-12-2020|Audio, Case studies, Insights, Research,

    Radio delivers in crisis – case studies of brands successfully integrating radio EGTA, our international trade body, has pulled together a number case studies of advertisers that either decided to try out radio for the first-time during lockdown, or to…

  • Play

    Digitaal radioluisteren kent sterke groei

    1-12-2020|Audio, Insights, Research,

    Recent onderzoek van Ipsos in opdracht van de Vlaamse overheid

  • Play

    Het halo effect: online in combinatie met TV is effectiever dan online only

    20-11-2020|Insights, Research, Video,

    Veel marketeers hebben hun focus de afgelopen jaren gericht op korte termijn activatie van de verkoop waarbij lange termijn merkopbouw als minder belangrijk wordt gezien. Vaak worden daarvoor online videoreclames via mobiele devices ingezet. Maar de reclamewetenschap leert ons dat…

  • Play

    Beeld van wat TV is veranderd, vertrouwen in TV-reclames groter dan andere platforms

    23-10-2020|Insights, Research, Video,

    Beeld van wat TV is veranderd, vertrouwen in TV-reclames groter dan andere platformen Volgens nieuw onderzoek in opdracht van WPP dochter Finecast is het beeld dat kijkers van TV hebben de afgelopen vijf jaar veranderd door de technologische vernieuwingen en…

  • Play

    Meer aandacht en ad-acceptance op VTMGo versus Youtube

    14-10-2020|Insights, Research, Video,